Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Штик О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Кочубей Т. 
Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця ХІХ – початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Т. Кочубей, О. Штик // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 2. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_2_9
Висвітлено розвиток основних напрямів реформаторської педагогіки в Німеччині кінця ХІХ – початку ХХ ст. Розглянуто основні завдання реформаторської педагогіки та педагогічні концепції педагогів-реформаторів цього періоду. З’ясовано, що рух реформаторської течії кінця ХІХ – початку ХХ ст. грунтувався на ідеях нового «вільного виховання», яке припускало створення такого виховного середовища і таких методів навчання і виховання, які стимулювали б розвиток вільної творчої індивідуальності особистості.Освещено развитие основных направлений реформаторской педагогики в Германии конца XIX – начала ХХ в. Рассмотрены основные задачи реформаторской педагогики и педагогические концепции педагогов-реформаторов этого периода. Выяснено, что движение реформаторского течения конца XIX – начала ХХ в. основывалось на идеях нового «свободного воспитания», которое предполагало создание такой воспитательной среды и таких методов обучения и воспитания, которые стимулировали бы развитие свободной творческой индивидуальности личности.Lit the main directions of development lit reform pedagogy in Germany late XIX - early XX century. The main problems of reform pedagogy and pedagogical concepts teachers reformers of this period. Found that the reform movement during the late XIX - early XX century was based on the idea of a new "free education", which involves the creation of such educational environment and such methods of training and education that would promote the development of free and creative personality of the individual.
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.699 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Штик О. 
Умови і чинники формування П. Петерсена як німецького педагога-реформатора [Електронний ресурс] / О. Штик // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 49. - С. 241-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_49_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 819.812 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Андросюк Г. 
Соціальне здоров'я українського суспільства [Електронний ресурс] / Г. Андросюк, О. Штик // Соціологічні студії. - 2014. - № 1. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2014_1_11
Проблему соціального здоров'я сьогодні гостро актуалізує не лише політична, соціально-економічна криза, а й військові дії в Україні. Для кращого визначення факторної обумовленості соціального здоров'я українців здійснено кореляційний і регресійний аналізи, а також метод порівняльного аналізу з використанням даних європейського соціального дослідження (2004). Послуговуючись указаними даними, виявлено, що українці оцінюють украй погано не лише національну систему охорони здоров'я (2,68 бала з 10), а й стан власного здоров'я (20,5 % уважають його дуже поганим, 49,6 % - посереднім). Ці показники, а також переважання таких категорій у відповідях українців щодо звернень за порадою й лікуванням (у випадках, коли дуже сильно болять горло, голова, спина, значні проблеми зі сном), як "ні до кого", "до друзів або членів родини", свідчать про певну "фахову неспроможність" системи охорони здоров'я України в цілому. Побудова регресійних моделей щодо факторної обумовленості стану здоров'я для випадку України, Польщі й Німеччини довела однаковість системи факторів кожної; фактори, релевантні та значущі (<$E alpha~=~0,000> у всіх випадках), різняться силою впливу. Найбільший вплив на самооцінку здоров'я має вік, що цілком природно. Самооцінка стану здоров'я українців і поляків більшою мірою залежить від віку (с = -0,367 та с = -0,428, відповідно), ніж у німців (с = -0,030). Фактор матеріального стану для українців є сильнішим (с = 0,108), ніж для поляків та німців (с = 0,086 і с = 0,056, відповідно). Відчуття щастя для українців теж важливий чинник стану здоров'я (с = 0,165), так само, як і в Польщі й Німеччині (с = 0,177 і с = 0,148, відповідно). Отож, основними соціальними детермінантами, які мають вплив на соціальне здоров'я, визначено такі: вік, стать, матеріальний стан, відчуття щастя та задоволеність життям.
Попередній перегляд:   Завантажити - 520.767 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Штик О. 
Динаміка та ієрархія сфер соціальної життєдіяльності (на прикладі м. Луцька) [Електронний ресурс] / О. Штик // Соціологічні студії. - 2016. - № 1. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2016_1_14
Для оцінки забезпеченості сфер соціального життя лучан, згідно з емпіричними даними соціологічних досліджень (Луцьк, 2009, 2014, 2015, 2016) за методикою Є. Головахи й Н. Паніної (IICC-44), виокремлено три ключові сфери соціальної життєдіяльності: соціальні відносини (1,69/1,63/1,54 індекс достатності благ у 2014, 2015 та 2016 рр.), соціально-політична (1,74/1,57/1,60) і соціальна безпека (1,76/1,65/1,68). Лучани відчувають значний дефіцит соціальних благ із зазначених сфер; цей дефіцит став статистично відчутним щонайменше від 2014 р. Отже, у процесі реформування потрібно звернути увагу на ті блага, яких значною мірою не вистачає (стабільність у державі (73,5 % / 82,4 % / 76,1 %), компетентні державні керманичі (67,4 % / 75,4 % / 73,2 %), державний захист від зниження рівня життя (66,9 % / 77,7 % / 71,8 %), впевненість у покращенні ситуації (54,5 % / 61,4 % / 73,6 %) та відсутність міжнаціональних конфліктів (71,3 % / 70,4 % / 71,6 %), варті підтримки політичні ідеали (56,2 % / 66,2 % / 63,0 %), дотримання прав людини (60,1 % / 67,5 % / 59,0 %) та ін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.426 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Штик О. 
Структура організації навчального процесу в "Йена-план” школі П. Петерсена [Електронний ресурс] / О. Штик // Порівняльно-педагогічні студії. - 2015. - № 1. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2015_1_11
Висвітлено особливості структури організації навчального процесу в "Йена-план" школі німецького педагога-реформатора П. Петерсена. Розглянуто розділ дітей за базовими групами, які були створені замість традиційних класів та особливості навчального процесу в них.Акцентировано внимание на особенностях структуры организации учебного процесса в "Йена-план" школе немецкого педагога-реформатора П. Петерсена. Рассмотрены распределение детей по базовым группами. Охарактеризованы подход П. Петерсена в организации новой модели учебно-воспитательного учреждения "Йена-план". Отражено внутреннюю жизнь в "Йена-план" школе, основанной на тесном взаимодействии и сотрудничестве педагогов и родителей.The attention to the particular structure of the educational process in the "Jena plan" school teacher of German reformer P. Petersen. Considered in the basic distribution of children groups. Mr. Peterson characterized the approach of the new model in the educational institution "Jena plan". Reflected the inner life of the "Jena plan" school, based on close coordination and cooperation between teachers and parents.
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.689 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського